Inzerce služeb

Inzerce služeb je velice důležitá pro propagaci produktů vaší společnosti. Proto využijte efektivní propagace pomocí článků na internetu právě na tomto webu, který slouží pro inzerce služeb.

Svět služeb -> Reklama

Reklama

Jak na masivní internetový prodej zboží a služeb?

Zlaté pravidlo je: „hlavně jednoduchost“! Vyvarujte se zbytečnostem a snažte se o co nejpříznivější uživatelské prostředí. Myslete na to, že Váš zákazník si chce vybrat produkt, nikoliv se ztratit v nepřeberném množství odkazů a textu. Jedním z nejlepších způsobů je oslovit renomovanou agenturu, jako je například pražská digitální agentura El TORO a nechat si navrhnout e-shop přímo na míru.

Tvorba e-shopu na míru patří mezi specializaci týmu mladých a kreativních lidí, kteří na poli digitálního marketingu pracují již více než 7 let. Pro váš internetový obchod si můžete vybrat z velmi širokého výběru funkcí, specifické funkce vám schopný tým našich programátorů vyvine na míru. Originální design a doplňkové marketingové strategie jsou samozřejmostí.

Na EL TORO se můžete spolehnout i pokud své podnikání chcete s internetovým prostředím propojit více. Tvorba e-shopů na míru je jen část celého portfolia společnosti. Tato digitální agentura na Praze 8 nabízí dále tvorbu webových stránek, vývoj a tvorbu administrativních a informačních systémů, vývoj mobilních aplikací, SEO a správu sociálních sítí a komplexní marketingový servis pro podnikatele i pro ostatní agentury.

 

Sponzoring jako součást marketingového mixu

Sponzoring je jednou z forem marketingové propagace. Na rozdíl od reklamy, která slouží zejména k propagaci výrobků či služeb, sponzoring posiluje zejména značku.

Sponzorovány bývají nejčastěji neziskové organizace, akce či osoby. Zejména se jedná o oblasti sportu, výzkumu, vědy, kultury, charity a společenské akce. Sponzorování na rozdíl od daru je založeno na vzájemném obchodním vztahu mezi sponzorem a sponzorovaným. Oba subjekty očekávají, že z tohoto obchodního vztahu budou mít užitek. Sponzoring je nástrojem „tématické“ komunikace. Sponzor pomáhá sponzorovanému uskutečnit jeho aktivity prostřednictvím čehož pak sponzorovaný zpětně pomáhá sponzorovi naplňovat jeho komunikační cíle.

Sponzoring je jedním z prvků komunikačního mixu a je důležité jej propojit s ostatními marketingovými aktivitami, tak aby bylo dosaženo maximální účinnosti v oblasti propagace značky.

Z pohledu společnosti je sponzoring vnímán kladněji než reklama. 

Základním přínosem sponzorství je publicita, která posiluje značku ve společnosti. Sponzorovaná aktivita vyvolává zájem médií. Účastníci si z akce podpořené sponzorem odnášejí pozitivní zážitky a v podvědomí si takovouto akci spojí se jménem a logem sponzora. Touto cestou se tak tvoří emocionální vazby.

Účinnost sponzoringu se výrazně snižuje, pokud není začleněn do komunikačního mixu a pokud není úzce provázán s ostatními prvky budování PR a s reklamou. Firmě, která nemá zkušenosti se sponzorstvím a s marketingem obecně se určitě vyplatí spolupracovat se zkušenou marketingovou agenturou. Výrazně se tak zvyšuje efekt využití sponzoringu pro vlastní propagaci. Jednou ze zkušených marketingových agentur, která poskytuje marketingové poradenství je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/sponzoring-a-cile-sponzorstvi/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/sponzoring-jako-soucast-marketingoveho-mixu/

 

Co je to REKLAMNÍ FOTOGRAFIE?

Reklamní fotografie zahrnuje fotografování pro komerční účely: např. v reklamách – reklamní kampaně, merchandising, firemní brožury a letáky, menu v kavárnách a restauracích, fotografie na webstránky apod. Fotografie je silným vizuálním prostředkem, který podpoří psaný text dnes už neodmyslitelným způsobem. Používá se k podpoře prodeje produktu, či služby a existuje řada způsobů, kde fotografie může být použita k lepšímu prodeji na trhu výrobků a korporací.

Prodej produktu

Komerční fotografie produktových řad, nebo jednotlivých výrobků, můžeme buď zaměřit na konstrukci výrobku (např. tvar, strukturu, lesk apod.), nebo použití výrobku (např. funkce, spolehlivost apod.) Produktová komerční fotografie odhaluje detaily a potřebu produktu ve vztahu k zákazníkovi, zatímco reklamní, komerční fotografie  je více o postavení a zajímavosti produktu.

 

Podpora podnikání

Firmy mohou využít reklamní fotografii na svoji vlastní podporu, nebo na podporu jednotlivých aspektů své práce. Tam je rozdíl mezi komerční fotografií, která se často provádí ve studiu, nebo izolovaném prostředí a průmyslové fotografii, která se fotografuje přímo v objektech výrobních hal, továren apod. Obyčejná metoda na podporu podniků je přes architektonickou a stavební fotografii, kde může být firma viděna jako produkt.

 

Reklamní fotograf

Ze současných reklamních fotografů mohu vřele doporučit fotografa Petra Nikla. Přímo v osobní zkušenosti (spolupráce) jsem se přesvědčil, že dokáže sám navrhnout a kreativně realizovat jakoukoli zakázku ve vynikající kvalitě a na vysoké úrovni. Má slova potvrzuje jeho spolupráce z obchodními řetězci i jednotlivými firmami nejrůznějšího zaměření. Požadujete-li kvalitní a kreativní fotografie kontaktujte fotograf Petra Nikla.

 

Jaroslav Kestřánek

 

Profesionální SEO optimalizace

Když se řekne pojem SEO, možná vám automaticky nenaskočí žádná myšlenka, o co by se mohlo jednat. To nenaskočí většině lidem, a proto si nemusíte dělat starosti, že byste v tomto ohledu byli nějak výjimeční a chyběla vám nějaká zásadní základní znalost či dovednost. Je pravda, že SEO využijí pouze ti, kteří se aktivně angažují na internetu, a pochopili problematiku internetového marketingu v absolutním základu, a to že je prostě potřeba být vidět, stejně jako je tomu v prostředí reálném a ne virtuálním. Pod pojmem SEO optimalizace se skrývá poměrně náročný proces toho, jak nejlépe nastavit vaše webové stránky tak, aby optimalizace pro vyhledávače byla maximální, ale zároveň stravitelná pro potenciální zákazníky. Nicméně než abyste se sami pokoušeli takovou optimalizaci provést, raději ušetřete čas i peníze a objednejte si pro tuto službu odborníky, kteří každý den, celý den nedělají nic jiného, než že se věnují právě optimalizaci pro vyhledávače a vy se můžete věnovat něčemu jinému, v čem jste odborníkem.

 

Rychle efektivní PPC reklama

Pokud se zabýváte jakoukoli činností na internetu aktivně, která vyžaduje veřejnou pozornost, pak jistě chápete, že bez reklamy to nikdy nepůjde. Internetová reklama je něčím, o čem si mnoho lidí myslí, že je schopno zvládnou hravě a se zavázanýma očima, nicméně opak je pravdou a složitost internetového marketingu téměř nezná mezí. Často se stává, že si lidé vyberou alespoň jednu část internetového marketingu a snaží se využít alespoň ji. Jaký je ale ve většině případů výsledek? Znechucení a zklamání, kolik peněz internetová reklama jako je například PPC stojí, a jak málo přináší. To se může snadno stát komukoli, kdo si myslí, že je ihned po přečtení jednoho diskuzního fóra profesionálem na PPC kampaně. Je pravda, že PPC reklama je relativně snadno nastavitelná - tedy co se uživatelsky příjemného prostředí týče, nicméně pro to, aby fungovala efektivně a její investice byly optimalizovány, je potřeba mnohem více než jen jedna přečtená kniha či diskuze, a proto se raději obraťte na profesionály, se kterými své peníze ušetříte a snadněji vyděláte.

 
Více článků...